Off-page SEO tipy, které vám pomohou zvýšit návštěvnost

Rok 2024 je ideální příležitostí, jak zlepšit vaše SEO a zvýšit návštěvnost webových stránek díky chytrým strategiím pomocí Off-page SEO.

Připravil jsem si pro vás seznam 7 Off-page SEO tipů, které určitě posílí vaši online přítomnost a dokážou vám generovat více návštěvníků.

Pojďme se na ně společně podívat.

off-page-seo-tipy

 

7 Off-page SEO tipů, které vám pomohou zvýšit vaší online přítomnost

Digitální marketing se každým rokem měni a vyvíjí, a s tím se mění i svět SEO.

Abychom zůstali pořád ostražití, je důležité se soustředit nejen na On-page SEO, ale také na Off-page SEO strategie, které vám také dokážou zvýšit organickou návštěvnost.

V dnešním článku se s vámi podělím o 7 osvědčených tipů, které našim zákazníkům pomohly zvýšit organickou návštěvnost a přilákat více zákazníků.

Pojďme na to!

 

1) Nastartujte vaše stránky pomocí kvalitních odkazů!

Zpětné odkazy jsou v dnešní době velmi diskutovaným tématem, a já se vám pokusím říci proč.

Někdo doporučuje kupovat zpětné odkazy, ostatní zase ne.

Já se přidávám k lidem, kteří jsou tak "uprostřed".

Pokud vás zajímá více, můžete si přečíst můj článek: Jak najít kvalitní zpětné odkazy.

 

Rád bych vám řekl své pro a proti..

Pokud na vaše stránky vedou kvalitní zpětné odkazy, dáváte tím najevo, že je váš obsah hodnotný a stojí zato ho umístit ve výsledcích vyhledávání na vyšších pozicích.

Proto já vždy doporučuji, nekupovat zpětné odkazy, ale budovat je přirozeně, a to z jednoho prostého důvodu.

V dnešní době je na internetu spousta překupníků, kteří vám nabídnou zpětné odkazy ze stránek, které vám jsou k ničemu.

Ve většině případů se jedná o umělé vytvořené DA a PA metriky, abyste je zakoupili. 

Takže konec konců tyto stránky nebudou mít pro vás absolutně žádný přínos, a utratíte za ně tisíce.

Doporučuji se také vyhnout stránkám, které prodávají tyto zpětné odkazy.

Pokud ale chcete budovat zpětné odkazy, musíte se řídit několika body, které vám zde uvedu.

 

Jak identifikovat kvalitní zpětné odkazy?

Pokud chcete analyzovat stránky, ze kterých chcete zpětné odkazy, doporučuji použít profesionální SEO nástroj, jako je Ahrefs nebo Semrush (na trhu je mnoho nástrojů, tyto jsou ale nejlepší).

Při analýze se zaměřte na na autoritu domény a relevanci obsahu.

Tyto 2 metriky musíte použít, pokud hledáte zpětné odkazy ze stránek, které vašemu webu opravdu dokážou přinést skutečnou hodnotu.

 

2) Využijte sociální sítě

Nikdy nezanedbávejte sílu sociálních médií pro zvýšení návštěvnosti vašeho webu.

Ačkoliv sociální signály nejsou přímo zahrnuty do hodnocení vyhledávačů, zapojení, které vytvářejí, může výrazně ovlivnit SEO.

Sociální platformy jako Facebook, Twitter, Instagram a LinkedIn mohou rozšířit dosah vašeho obsahu a přivést na váš web více návštěvníků.

 

Praktické kroky pro maximalizaci dopadu sociálních médií

Chcete-li co nejlépe využít svou přítomnost na sociálních sítích:

  1. Sdílejte každý svůj obsah : Pravidelně zveřejňujte odkazy na své články, grafiku a videa, abyste udrželi zájem publika.
  2. Zapojte své publikum : Odpovídejte na komentáře, zapojte se do diskusí a dejte svým sledujícím pocítit, že si jich vážíte.
  3. Spouštějte cílené reklamy : Investujte do propagace svého obsahu konkrétním demografickým skupinám, které odpovídají vaší cílové skupině.

Pamatujte, že čím více je váš obsah sdílen a diskutován na sociálních sítích, tím je pravděpodobnější, že na váš web přitáhne návštěvnost a potenciálně získáte zpětné odkazy.

 

3) Hostované blogování

Hostované blogování je, když napíšete článek na blogu, který nepatří vám.

Místo toho, abyste si založili vlastní blog, publikujete své příspěvky na již existujícím blogu.

Tento typ blogování není úplně tak známý a rozšíření, ale patří k dalším věcem, které můžete využít při budování autority vašich stránek.

 

Jak vám může pomoci?

  1. Zvýšení viditelnosti
  2. Získání zpětného odkazu
  3. Budování autority

Doporučuji ale najít takové blogy, které jsou populární a mají skutečný přínos pro vaše stránky (jsou úzce spojené s vaším podnikáním), a mají vysokou autoritu.

 

4) Využijte influencery

Spolupráce s influencery vám umožňuje oslovit jejich stávající publikum, což může výrazně zvýšit návštěvnost a povědomí o vaší značce.

 

Jak na to?

  1. Vyberte si influencery, kteří zapadají do vašeho podnikání: Hledejte influencery, kteří sdílejí podobnou demografickou skupinu publika a mají vysokou míru zapojení. A především = jsou spjaty s vaším podnikáním.
  2. Oslovte je lákavou nabídkou: Navrhněte jim spolupráci, která bude lákavá pro obě strany. Může to být propagování vašich stránek, recenzí produktu nebo affiliate marketing.

 

5) Vytvářejte kvalitní infografiku

Infografiky spojují data a příběhy do přehledného formátu, který se dá snadno sdílet a rychle se šíří na sociálních sítí.

Kvalitně navržená infografika se může rychle šířit po internetu, přinášet zpětné odkazy a zvyšovat návštěvnost vašeho webu.

 

Jak na inforgrafiku?

  1. Důkladně prozkoumejte své téma : Ujistěte se, že vaše infografika pokrývá relevantní a zajímavá data.
  2. Jasný design : Používejte profesionální nástroje pro návrh, jako je Canva nebo Adobe Illustrator. Udržujte design čistý a snadno přehledný.
  3. "Agresivně" propagujte : Sdílejte svou infografiku na sociálních sítích, odešlete ji do adresářů infografik a oslovte relevantní blogy a webové stránky, které by mohly mít zájem o její prezentaci.

 

6) Využijte sílu lokální SEO

Lokální SEO není jen pro kamenné obchody.

I když nabízíte produkty nebo služby globálně, má smysl optimalizovat vaše stránky pomocí lokálního SEO, abyste oslovili geograficky relevantní publikum.

 

Jak na lokální SEO?

  • Moje firma na Googlu : Nastavte a optimalizujte svůj profil ve službě Moje firma na Googlu. Povzbuďte spokojené klienty, aby zanechali recenze.
  • Místní citace : Ujistěte se, že je vaše firma uvedena v místních adresářích s konzistentními informacemi NAP (jméno, adresa, telefonní číslo).
  • Lokalizovaný obsah : Vytvářejte příspěvky na blogu a další obsah, který zdůrazňuje místní události, zprávy nebo případové studie relevantní pro vaše publikum.

Využitím místního SEO zlepšíte viditelnost svého webu a přivedete na své stránky cílenější návštěvnost.

 

7) Založte si podcast

Podcasting je rychle rostoucí trend , které nabízí jedinečný způsob, jak oslovit nové publikum.

Založením vlastního podcastu nebo hostováním stávajících podcastů můžete zvýšit svůj dosah a zvýšit návštěvnost svého webu.

Jak začít s podcastem?

  1. Vyberte si svůj formát : Budete zpovídat hosty, sdílet osobní příběhy nebo se ponořit do konkrétních témat?
  2. Propagujte své epizody : Sdílejte své epizody podcastů na sociálních sítích, vložte je do blogových příspěvků a odešlete je do adresářů podcastů.
  3. Spolupracujte s ostatními podcastery : Spoty hostů na jiných podcastech vás mohou představit novému publiku a generovat zpětné odkazy.

Podcast vám umožňuje vytvořit hlubší spojení s vaším publikem a zároveň zvýšit viditelnost vašeho webu prostřednictvím obsahu.

     

     

    Jak se s námi spojit?

    +420 605 211 511

    info@zoomstudio.cz

     

    ZoomStudio s.r.o

    : 21000310

    (nejsme plátci DPH)

     

     

    Zpět do obchodu