SEO analýza je proces, který se zaměřuje na vyhodnocení webové stránky z pohledu optimalizace pro vyhledávače (Search Engine Optimization - SEO). Jejím cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují viditelnost stránky ve výsledcích vyhledávání na Google, Seznamu nebo jiných vyh...
SEO návody
V dnešní digitální éře je pro úspěch webových stránek klíčové, aby byly snadno nalezitelné pro potenciální návštěvníky. Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak toho dosáhnout, je optimalizace pro vyhledávače neboli SEO (Search Engine Optimization). Podíváme na to, co je optimaliz...
Rok 2024 je ideální příležitostí, jak zlepšit vaše SEO a zvýšit návštěvnost webových stránek díky chytrým strategiím pomocí Off-page SEO. Připravil jsem si pro vás seznam 7 Off-page SEO tipů, které určitě posílí vaši online přítomnost a dokážou vám generovat více návštěvníků. P...
Meta description, neboli meta popisek, je krátký text pod nadpisem a URL na stránce, který se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání. Jeho úkolem je shrnout obsah stránky a přesvědčit uživatele, aby na ni klikli. Vyhledávače, jako je Google, sice zkracují popisy, které jsou delší ...
On-page SEO zahrnuje širokou škálu strategií, od optimalizace obsahu a klíčových slov až po technické aspekty, jako je například rychlost načítání stránek nebo struktura URL. Z toho kompletního On-page průvodce se dozvíte, jak dokážete efektivně optimalizovat svůj obsah a které ...
SEO strategie je plán, který definuje podrobné kroky které je nutné podniknout, aby se vaše webová stránka umístila na předních pozicích ve vyhledávačích. Cílem SEO strategie je přitáhnout více návštěvníků z organického vyhledávání. SEO strategie, není jen o klíčových slovech a...
V dnešním digitálním světě je pro majitele stránek (ať už e-shopu nebo služeb) důležité než kdy jindy mít silnou online prezentaci. A to znamená, že je důležité pracovat na všech komunikačních kanálech. Ať už se bavíme o placené reklamě (PPC), sociálních sítí, SEO atd.. ...
Pokud začínáte čím dál více pronikat do světa SEO, určitě jste narazili na termíny, nad kterými si můžete klást otázky. Každý vám poradí = musíte mít skvělý SEO popis stránky který musí obsahovat relevantní klíčové slovo, jinak to prostě nejde.. Co je to ale SEO popis? Jakou de...
Přenechte starosti s optimalizací pro vyhledávače (SEO) nám a sledujte, jak vaše webové stránky stoupají ve výsledcích vyhledávání a přitahují více relevantních návštěvníků. Jsme zkušený tým SEO specialistů s dlouholetou praxí a s hlubokými znalostmi nejnovějších trendů a a...
Zpětné odkazy patří k jedním z mnoha nejdůležitějších hodnotících faktorů v SEO, pokud se chcete umístit na prvních stránkách v organickém vyhledávání. U zpětných odkazu ale je nejdůležitější kvalita, ne kvantita! K čemu jsou stovky zpětných odkazů, které nemají žádnou hodnotu?...
SHOPTET je česká společnost, která se zabývá pronájmem hotového technického řešení e-shopů. Pokud hledáte komplexní řešení pro tvorbu a správu internetového e-shopu, tak jste na správném místě. Patří k největším českým platformám u nás. V podstatě se dá říci, že si u SHOPTETU ...
Pokud se setkáte se s agenturou nebo SEO Specialistou, který vám bude garantovat první pozice v organickém vyhledáváním, tak vám doporučuji od takového člověka dát ruce pryč. SEO se totiž nedá garantovat, jelikož se jedná o komplexní proces, který zahrnuje řadu postupů díky který...
Blokování reklamy se v posledních letech stává stále běžnější praxí. Mnoho uživatelů internetu je frustrovaných z rušivých reklam a vnímá je jako překážku v online zážitku. Google Chrome nabízí nativní nástroje pro blokování reklamy a podporuje i širokou škálu rozšíření pro tento...
Sledování videí na YouTube je skvělý způsob, jak se pobavit, dozvědět se něco nového nebo si jen odpočinout. Zážitek z něj ale dokáží nepříjemně narušit reklamy, které se zobrazují před videem, během něj i po jeho skončení. Naštěstí existuje několik způsobů, jak se jich zbavit. ...
Podprahová reklama je typ reklamy, který využívá tzv. podprahového signálu k ovlivňování podvědomí příjemců této reklamy. Podprahový signál je taková informace, která je záměrně zpracována tak, aby ji příjemce nemohl vědomě vnímat, ale jeho podvědomí ji dokázalo zachytit a uložit...
Pro zobrazení a stažení faktury za reklamu na Instagramu je nutné použít nástroj Správce reklam Facebooku. I když je reklama spuštěna na Instagramu, fakturace a správa probíhá v rámci Facebooku. Postup pro nalezení faktury: Přihlaste se do Správce reklam Facebooku: htt...