SEO pro SHOPTET

SHOPTET je česká společnost, která se zabývá pronájmem hotového technického řešení e-shopů.

Pokud hledáte komplexní řešení pro tvorbu a správu internetového e-shopu, tak jste na správném místě.

Patří k největším českým platformám u nás.

V podstatě se dá říci, že si u SHOPTETU můžete pronajmout e-shop za měsíční tarif a nemusíte investovat miliony korun do vlastního řešení.

Na "pár kliknutí" si můžete založit e-shop, aniž byste museli něco programovat nebo složitě nastavovat vše od začátku.

SHOPTET patří k velmi populárním platformám!

Řekneme si, jak vám pomůže SHOPTET se SEO, a proč jen optimalizace základního a pokročilého SEO nestačí abyste uspěli v organickém vyhledávání

Zmíním i slovník pojmů a značky výrobců, na které by se nemělo zapomenout a vysvětlím vám, že se jedná o opravdu silnou zbraň na SEO.

 shoptet-seo

Obsahu článku:

 

Co je SEO?

SEO (search engine optimization) je soubor technik a postupů, díky kterým se snažíte zlepšit vaše pozice webových stránek ve vyhledávačích.

Cílem SEO je, aby se vaše stránky zobrazovaly na vyšších pozicích v organickém vyhledávání.

 

Hlavní cíl SEO je získat organickou návštěvnost, tedy návštěvníky, kteří na váš web přijdou zdarma z vyhledávačů.

Ve zkratce = SEO vám pomůže zvýšit návštěvnost vašich webových stránek ZADARMO.

Mezi hlavním rozdíl, například u placené reklamy (PPC) je to, že díky SEO můžete mít návštěvnost takřka ZADARMO.

proc-pracovat-na-seo

 

Proč se zabývat SEO?

Existuje mnoho důvodů, proč se zabývat SEO. Mezi nejhlavnější za mě pattří:

  1. Zvýšení organické návštěvnosti
  2. Získání relevantnějšího publika
  3. Návratnost investic (ROI)
  4. Budování Brandu
  5. Návštěvnost ZADARMO
  6. A mnoho dalšího..

I když se na první pohled může zdát, že SEO bude "jednoduché", tak vás bohužel vyvedu z omylu.

SEO je dlouhodobý a kontinuální proces, na kterém se musí pracovat v řadách několik měsíců nebo let.

Bohužel to nefunguje tak, jak si někteří lidé myslí = STISKNUTÍM ČERVENÉHO TLAČÍTKA.

SEO je jedna velká disciplína a nestačí pouze vložit klíčová slova na stránky, tvořit kvalitní obsah a budete mít vystaráno.

Jak už jsem zmínil na začátku, jedná se o soubor postupů a technik, na kterých se musí neustále pracovat.

Co mám tím namysli?

Je toho dost že? To ale "bohužel" není vše... :D :)

V tomto článku si rozebereme téměř kroky, které řeším při optimalizaci webových stránek. Pro lepší přehled, můžete navštívit můj blogový článek Jak na optimalizaci webových stránek.

Následně se podíváme jak řešit SEO pro SHOPTET.

Projdeme si nastavení základního a pokročilého SEO i jak vám může pomoci optimalizace značek a slovníku pojmů.

Pokud se chcete dozvědět více o SEO, můžete mrknout na můj článek Jak na SEO v roce 2024

jak-zlepsit-seo

 

Základní SEO

Prvním krokem, jak můžete zapracovat na SEO v SHOPTETU je pomocí ZÁKLADNÍHO SEO.

Pomocí základního SEO můžete nastavit parametry pro:

  1. Úvodní stránku 
  2. Články
  3. Produkty
  4. Výrobce produktů (značky)

Jen bych rád zmínil, pokud si chcete nastavit Základní SEO, může vám to pomoci z nějaké části, ale nemůže očekávat "zázraky".

Nastavení parametrů pomáhá tomu, abyste nemuseli složitě a zdlouhavě nastavovat pro každý produkt nebo vstupní stránku titulek a meta description.

Klikněte na - Administraci - Marketing - Základní SEO

zakladni-seo-shoptet

Níže si probereme všechny parametry, které zde můžete upravit a napíšu vám doporučíme a rady, jak jej správně optimalizovat.

Pokud chcete vytvářet automaticky generované nadpisy atd.. je důležité vložit do nastavení parametrů tyto značky:

  • #WEBSITE_NAME#: název projektu.
  • #TITLE#: název stránky.
  • #LINK_TEXT#: nadpis v menu.
  • #DESCRIPTION#: popisek stránky.
  • #PRODUCT_NAME#: název produktu.
  • #SHORT_DESCRIPTION#: krátký popisek u produktu.
  • #MANUFACTURER#: značka.
  • #MANUFACTURER_FILTER#: pokud máte u kategorie nastavený filtr značek a jednu značku zvolíte, propisuje se právě tento značka.
  • #DESCRIPTION#: popis kategorie. Platí pouze pro použití v kategorii.
  • #CATEGORY_TEXT#: název výchozí kategorie. Platí pouze při použití v detailu produktu.
  • #PRODUCTS_COUNT#: celkový počet produktů zobrazených v kategorii. 
  • #PRODUCT_PRICE#: cena produktu včetně měny. Funguje pouze při použití v detailu produktu. 

(Pro více informací může mrknout přímo na stránky Shoptetu)

Když teprve začínáte s prvním nastavením Základního SEO, budete mít zde předvyplněné značky.

To určitě není na škodu, ale zároveň se to dá určitě zlepšit.

Značky stačí vložit tam kam potřebujete a kliknout na tlačítko uložit.

Po uložení se vám automaticky začnou propisovat nastavené parametry.

V některých případech je důležité počkat, než Crawler prodej určitou změněnou stránku a nezaindexuje nový nadpis nebo MT.

V některých případech to trvá 1-2 dny, ale může to trvat i delší dobu v řádě pár měsíců. Proto se nemusíte bát a panikařit, že byste nastavili něco špatně.

 

1) Úvodní stránka

V první řadě, čeho si můžete všimnout je nastavení názvu stránky a popisu (meta description). 

Toto nastavení patří k jedním nejdůležitějším, jelikož se jedná o název a popisek hlavní stránky, která se lidem zobrazí ve výsledku vyhledávání.

Jak a co by měl popisek obsahovat?

 

Název stránky

Hlavní nadpis patří k těm nejdůležitějším nadpisům a prvků na webových stránkách.

Ať už se jedná o nadpis hlavní stránky, vstupní stránky nebo blogového článku. 

V SEO se tento nadpis nazývá H1 (hlavní nadpis). Poté se můžete také setkat s nadpisy H2, H3, H4, H5 nebo i H6.

Jak už jsem zmínil, nadpis H1 patří k těm nejdůležitější nadpisům, které mají zásadní vliv na SEO.

Nadpis úvodní stránky by měl vystihovat to, co na stránce najdete nebo co daná kategorie obsahuje.

Pokud se zde bavíme o nadpisu Úvodní stránky, je důležité zaměřit se na tyto věci:

  1. Jasně a srozumitelně vyjádřit téma stránky
  2. Dodržovat správnou délkou (50-60 znaků)
  3. Nadpis by měl být unikátní, a neměl by být duplicitní na stránce (2 stejné stránky s totožným názvem)
  4. Zvolit správná relevantní klíčová slova
  5. Vyzkoušejte výzvu k akci

nadpis-a-popisek-stranky 

Meta description

Meta description patří k dalším důležitým prvků, který se řadí hned za název stránky.

Jedná se o stručný text, který shrnuje obsah vaší stránky přímo pod nadpisem.

Rá bych zmínil, že Meta Description sice neovlivňuje přímo pozici ve vyhledávači (SERP), ale může výrazně ovlivnit, zda uživatele text zaujme a klikne na něj.

Jak a co by měl vypadat Meta Description?

  1. Stručný popis stránky
  2. Musí byt relevantní k obsahu stránky
  3. Doporučuji využít výzvu k akci
  4. Pište srozumitelně
  5. Musí obsahovat klíčové slovo

 

Pokročilé SEO

V Shoptetu je pokročilé SEO placený doplněk, který vám pomůže zvýšit organickou návštěvnost za pomocí parametrických filtrů.

Díky pokročilému SEO dokážete vytvořit nové kategorie v souladu kombinaci nastavených parametrů.

Pokud importujete do Shoptetu produkty například i přes Napoj.se, můžete si nastavit parametry u daného produktu.

Dejme tomu, že chce naimportovat produkty Momentových klíčů.

jak-na-pokrocile-seo-v-shoptetu

Můžete si nastavit parametry jako například: 

  1. Barvu
  2. Materiál
  3. Druh momentového klíče
  4. Atd...

Z vlastní zkušeností můžu říci, že "základní" parametry budete mít ve většině případů nastavené.

Jestli budete chtít vytvořit nové parametry, můžete si je automaticky vytvořit v Shoptetu, popřípadě v Excellu (za mě lepší varianta) a následně je naimportovat do Shoptetu.

Pokročilé SEO není zrovna lehké (vše správně nastavit), ale zároveň to za mě není nic složitého.

Pokud budete potřebovat poradit s nastavením, neváhejte nás kontaktovat.

Je třeba zmínit, že pokročilé SEO se nejvíce hodí v kombinaci s Analýzou klíčových slov.

Pokud pro zákazníka pracujeme na SEO správě, následně pomocí Analýzy klíčových slov vytváříme parametrické filtry, abychom si ušetřili práci s vkládáním produktů zvláště do každé kategorie.

Je důležité zmínit, že můžete klidně kombinovat několik parametrů do sebe. Například kombinace materiál - barva - objem.

Níže můžete vidět příklad nastavených parametrických filtrů.

parametry-shoptet

 

Články

Stejně jako u názvu hlavní stránky a MT, i zde můžete nastavit parametry, jak by se měl zobrazovat název a popisek článku.

Pokud kouknete na obrázek, můžete si všimnout že zde dávám jen "základní" nastavení značek.

nastaveni-clanku-shoptet

V tomto případě mi značky vygenerují pouze Název článku s | ZOOM Studio.cz

Téměř to samé u Popisu článku, ale s tím, že jako první značku jsem dal Titulek článku a popisek (vytažený obsah ze stránky).

zakladni-nastaveni-seo-pro-shoptet

Na co si dát pozor při vytváření nadpisu pro článek nebo popisek stránky?

1) Nadpis článku

Nadpis článku by měl jasně a srozumitelně shrnout, co se v obsahu článku nachází.

Aby dokázal zaujmout návštěvníky a přinutit je ke kliknutí.

Jaké jsou základní principy?

  1. Klíčová slova: vložte relevantní klíčové slovo do nadpisu. Můžete také použít Long tail klíčová slova.
  2. Poutavý nadpis: použijte číslovky nebo slovesa.
  3. Výzva k akci
  4. Délka nadpisu: ideální délka nadpisu je 5-60 znaků

Průběžně sleduje a vyhodnocujte míru prokliků (CTR) a můžete provést různé A/B testy.

Jinými slovy = pohrajte si s nadpisy.

 

2) Meta Description článku

Meta description je krátký text pod názvem stránky ve výsledcích vyhledávání, který shrnuje obsah stránky.

Jaké jsou základní principy?

  1. Délka: ideální délka meta description je mezi 70 až 160 znaky. V některých případech se může stát, že Google vygeneruje "sám" meta description, a nedokážete to ovlivnit.
  2. Obsah: musí jasně a srozumitelně popisek obsah stránky. Použijte relevantní klíčová slova, ale nespamujte je!
  3. Unikátnost: každý meta description by měl být unikátní. Nesmí být duplicitní.

 

Kategorie a produkty

Jak už u Úvodní stránky a článků i zde u kategorií a produktů můžete nastavit značky pro název a popisek.

Nebudu už zde rozepisovat, jak zvolit správně názvy.

Doporučuju si řídit body, které jsem zde už zmínil. 

kategorie-a-produkty-shoptet

Jaké další názvy a popisky kategorie můžete v Základním SEO nastavit?

  1. Výrobci produktů
  2. Košík
  3. Dokončená objednávka
  4. Hodnocení obchodu
  5. Rubriky 

Slovník pojmů

Slovník pojmů patří ke skvělým doplňkům v Shoptetu, který je opravdu silnou zbraní.

 

Co je slovník pojmů?

Díky slovníku pojmů dokážete vytvořit vysvětlivky pro frázi nebo slovo, která se automaticky bude zvýrazňovat jako odkaz, a vyskočí vám "vysvětlivka".

slovnik-pojmu-nastaveni

Už jsem zde zmínil, že se jedná o velmi velkou zbraň z pohledu SEO.

 

Ale proč tomu tak je?

Nejdříve se ale podívejme na nastavení Slovníku pojmů.

Slovník pojmů najdete Administrace - Marketing - Slovník pojmů.

slovnik-pojmu-shoptet-nastaveni

Nejdříve si rozebereme všechno věci, co zde můžete nastavit a upravit.

 

1) Fráze

Jedná se o klíčové slovo nebo frázi, na který se slovník pojmů vztahuje.

To znamená, že v tuto chvíli chcete, aby se klíčové SEO zařadilo do slovníku pojmů.

2) Interní odkaz

Jedná se o název URL odkazu. 

Pokud vytvoříte frázi ve slovníku pojmů, automaticky se vygeneruje nová URL.

3) Externí odkaz

Externí odkaz je vhodný tehdy, pokud chcete určitou frázi nebo slovo automaticky uživatele přesměrovat pokud uživatel na odkaz klikne.

Pro ukázku.. Vytvořím si ve slovníku pojmů frázi na klíčové slovo SEO, které budu chtít následně přesměrovat na URL článku Jak na SEO v roce 2024.

Můžete si vložit URL, na kterou chcete aby se po prokliknutí návštěvník proklik.

 

Rady a tipy na slovník pojmů

Důležité je zmínit, že pokud vytvořit na klíčové slovo slovník pojmů, tak automaticky klíčové slovo na všech stránkách v Shoptetu prolinkuje kromě Rubrik a kategorií.

Takže kdekoliv, kde se v mém případě vyskytuje klíčové slovo SEO na stránkách se automaticky klíčové slovo prolinkuje.

Slovník pojmů vždy prolinkuje první klíčové slovo které najde v obsahu na dané stránce a další už neprolinkuje. Nemusíte se tedy bát, že prolinkuje všech 10 stejných slov na stránce.

 

SEO slovník pojmů u základních tarifů v Shoptetu není v ceně. Pokud si ho chcete pořídit, musíte si jej zaplatit za 200 Kč/měsíc nebo 2034 Kč/rok.

Pokud máte nízký tarif, a zdá se vám vysoká cena za slovník pojmů, tak doporučuji tak i tak zainvestovat.

 

ZNAČKY

Jak už z názvu vypovídá, jedná se o značky výrobců.

Pokud u produktu budete mít doplňující informaci, o jakého výrobce se jedná, přidá se produkt do Značek v Shoptetu. 

Tuto stránku můžete pak optimalizovat a mít všechny výrobce od daného výrobce na jednom místě.

znacky-shoptet

Pokud chcete optimalizovat stránku Značek výrobce, klikněte v administraci na Produkty - Značky.

upraveni-vyrobcu-znacek-shoptet

Kliknutím na značku můžete vidět:

optimalizace-znacky-v-shoptetu

 

Co zde můžete vyplnit?

  • Název značky
  • URL oficiálního webu
  • Zobrazit v seznamu značek
  • Popis značky: Tento krok vždy doporučuji vyplnit. Můžete napsat pár vět o dané značce, a zmínit klíčová slova, která jsou se značkou nejvíce vyhledávatelná.

Ve výsledcích vyhledávání to může později vypadat například takto:

bomet-vysledky-vyhledavani

Struktura adres

V Shoptetu si také můžete nastavit strukturu Adres URL u produktů, kategorií, stránek, článků, rubrik nebo značek.

Strukturu adres najdete v Administrace - Marketing - Základní SEO - Struktura Adresa URL

struktura-url-adres-shoptet

Struktura adres je velmi důležitá! Především pokud začínáte s novým e-shopem, je důležité nastavit struktury adres správně, jelikož později při změně by to mělo drastické následky na vaše organické vyhledávání.

Proto vždy klientům doporučuji změnit strukturu URL adres na začátku, později už nikdy! :D

Obecně se doporučuje "čím kratší URL adresa, tím lepší". V dnešní době Google už tolik neřeší správnou strukturu URL adresy, ale pořád se na ní tak trochu klade důraz.

Nemusíte se tedy bát, pokud vaše URL adresa bude mít 5 nebo 20 znaků...

Na co si ale musíte dát pozor je to, že nedoporučuji v URL psát speciální znaky, velká písmena a další "nekalé" věci.

URL adresa by měla být "čistá" a čitelná.

Jaké doporučuji nastavení URL adres v Shoptetu?

  1. Produkty: /url-kategorie/url-produktu/
  2. Kategorie: /url-kategorie/
  3. Stránky: /url-stranky/
  4. Články: /url-rubrik/url-clanku/
  5. Rubriky: /url-rubrik/
  6. Značky: /url-znacky/

 

Jak by měla vypadat struktura URL adres a na co si dát pozor?

Jak už jsem zmínil, struktura URL adres hraje v organickém vyhledávání klíčovou roli, jelikož ovlivňuje to, jak vyhledávače vnímají vaše webové stránky.

URL adresa musí být relevantní obsahu a snadno pochopitelná jak pro lidi, tak i pro vyhledávače.

 

TIPY na vytváření "správných" URL adres

  1. Použijte relevantní klíčová slova
  2. Udržujte URL adresy krátké a strukturované
  3. Použijte konzistentní strukturu
  4. Vyhněte se duplicitním URL adresám (téměř všechny CMS systémy vám nepovolí vytvořit úplně tu samou URL)

Na co si dát pozor při vytváření URL adresy?

  1. Vyhněte se speciálním znakům
  2. Nepoužívejte žádná podtržítka
  3. Nepoužívejte velká písmena
  4. Vyhněte se dynamickým URL adresám

Pokud budete dodržovat tyto typy, můžete vytvořit efektivní strukturu URL adres, které pomůžou vyhledávačům lépe pochopit váš obsah a díky tomu se zlepšíte v organickém vyhledáváním.

 

Přesměrování URL v Shoptetu

Přesměrování URL je technika, která umožňuje přesměrovat uživatele z jedné webové stránky na druhou pomocí stavových kódu 301 nebo 302.

V Shoptetu přesměrování najdete v Administrace - Marketing - Základní SEO - Přesměrování URL adres.

PRESMEROVANI-URL-ADRESS-SHOPTET

Přejděte na záložku Přesměrování URL adres a pokud si zafiltrujete typ přesměrování: 301 nebo 302, tak se vám zobrazí podtím "report" v záznamech, které stránky jsou přesměrovány a na jakou url adresu.

Pokud chcete přesměrovat URL adresu v Shoptetu, stačí si dole vybrat v nastavení, jaké přesměrování chcete určit (301 nebo 302) a poté kliknout na tlačítko přidat v levém horním menu.

Zobrazí se vám toto:

zakladni-presmerovani-shoptet

Zde už stačí jen vyplnit jakou adresu kam chcete přesměrovat.

Ukážu vám příklad...

Chci přesměrovat stránku Technické SEO na stránku SEO Konzultace.

Otevřu si obě dvě stránky, pomocí tlačítka CTRL C je zde zkopíruji a vložím.

presmerovani-adres-shoptet-301-302

Pak stačí kliknout na tlačítko Uložit a v záznamech se vám propíší změny.

Přesměrování můžete použít podle obrázku (celou url stránky), nebo taky použít "zkrácené URL".

zkracena-verze-presmerovani-url

Záznamy jsou skvělé, jelikož díky nim se můžete historicky podívat na to, které adresy jste kam přesměrovali.

 

Co je Přesměrování URL?

Přesměrování URL je technika, která umožňuje přesměrovat webovou stránku na jinou/novou pomocí stavových kódů 301 nebo 302.

Jaké jsou důvody přesměrování URL adres?

 

1) Přesun nebo smazání URL

S tímto problémem se setkáte nejčastěji. Pokud smažete URL stránku objeví se vám stavový kód 404 (stránka nenalezena).

Pokud vlastníte "velký web", který má stovky nebo i tisíce URL, určitě takových smazaných URL bude mnoho (404).

Stačí smazat stránku nebo změnit URL a stránka nebude nalezena.

 

2) Změna struktury webových stránek

Druhým nejčastějším případem se stávám změna URL.

Pokud u obsahu změníte URL, automaticky ji musíte přesměrovat ze staré adresy na novou, abyste uživatelům usnadnili nalezení požadovaného obsahu a zabránili chybám 404.

V každém případě nedoporučuji měnit URL adresu u vytvořených stránek! 

URL adresa se musí vždy zachovat, jelikož když jí změníte, začne ranking stránky "od znova", a ztratíte důležitá historická data indexu.

Pokud jí i tak potřebujete změnit, doporučuji zjistit, jakou má organickou návštěvnost. Můžete to zjistit pomocí Google Search Console nebo GA4.

Jestli adresa nemá žádnou návštěvnost, nemusíte se ničeho bát změnit/smazat URL adresu.

Pokud ale má organickou návštěvnost a přesto jí chcete smazat, použijte trvalé přesměrování 301 nebo dočasné přesměrování 302.

 

3) Smazání obsahu

Když chcete smazat obsah, doporučuju přesměrovat URL adresu na stejný nebo alespoň podobný obsah.

Pokud jako zákazník přijdu na váš web a uvidím hlášku že je stránka nenalezena, odejdu pryč a už se nevrátím.. To ale přece nechcete?

Proto vždy použijte přesměrování bud 301 (trvalé) nebo 302 (dočasné).

 

Když už zde mluvíme o přesměrování 301 a 302, je důležité si zde podrobněji rozebrat, co tato přesměrování znamenají a jaké další máme.

jak-na-audit-technickeho-seo

Přesměrování 301 a 302

Pojďme se společně podívat, co je to přesměrování 301 a 302.

presmerovani-301-302-404

301

Přesměrování 301 se označuje jako trvalé přesměrování.

Tento stavový kód informuje vyhledávače, že stará URL adresa byla trvale přesunuta na novou adresu.

Patří k nejdůležitějším a nejčastějším přesměrováním

 

302

Přesměrování 302 se označuje jako dočasné přesměrování.

Tento stavový kód informuje vyhledávače, že URL adresa byla dočasně přesunuta na novou adresu.

Používá se v případě, pokud chcete dočasně přesměrovat URL adresu a ne na trvalo.

 

404

Když už mluvíme o přesměrování 301 a 302, tak bych zde měl zmínit i stavový kód 404 (stránka nenalezena).

Se 404 už se určitě mnozí z vás setkali a třeba ani o tom neví.

Pokud navštívíte webovou stránku, která byla smazaná ukáže se vám tato hláška: Stránka nenalezena.

Jedná se o URL, která byla smazaná nebo přesunutá na novou URL a nepoužilo se přesměrování 301.

Pokud jste majitelem e-shopu nebo i jiných webových stránek, doporučuji to zkontrolovat pomocí technického SEO, zda se u vás na webu neobjevují stránky s 404.

Jedná se o další hodnotící faktor, který vyhledávače používají při hodnocení.

 

Jak uspět v SEO?

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov patří k nejdůležitějším stavebním kamenům, pokud chcete uspět v organickém vyhledávání.

Pomocí analýzy klíčových slov se snažíte najít fráze nebo slova, která jsou úzce spojená s vašim podnikáním.

Pokud chcete zapracovat na SEO, bez analýzy se ani nehnete.

Protože nedokáže určitě, jaká klíčová slova a fráze lidé hledají na internetu.

Pokud se více chcete dozvědět o SEO, můžete si přečíst můj článek Jak na SEO v roce 2024.

K čemu se dá použít analýza klíčových slov?

  1. Tvorba obsahu
  2. Vytváření vstupních stránek
  3. Tvorba architektury
  4. Podklad pro správu PPC kampaní
  5. Tvorba strategie
  6. Audit a revize stávajícího obsahu
  7. Dokáže najít relevantní slova, která jsou spojená s vaším byznysem
  8. A mnoho dalšího...

Navíc, pokud budeme mít kvalitní analýzu klíčových slov, dokážete najít i "mezeru" na trhu. Myslím tím klíčová slova, která konkurence nemá pokryté a nemají žádnou konkurenci. 

Analýza vám dokáže odhalit i taková klíčová slova, na které zatím necílíte a můžete vytvořit na něj obsah nebo vstupní stránku.

Doporučuji si přečíst můj článek S jakými typy klíčových slov se můžete setkat, abyste dokázali určit jak se klíčová slova rozlišují.

 na-co-je-dobra-analyza-klicovych-slov

Tvorba obsahu

Obsah je král!

Ať si každý říká co chce.. Za mě je nejdůležitější obsah na stránce, jelikož Google a ostatní vyhledávače na něj kladou čím dál větší důraz.

S tvorbou kvalitního obsahu souvisí analýza klíčových slov.

Jak chcete vytvářet obsah, když nevíte jaká klíčová slova použít a na která cílit?

I když napíšete skvělý obsah na několik A4, a bude úplně mimo váš obsah nebo nepoužijete správná klíčová slova která jsou vyhledávatelná tak vás nikdo nenajde...

Kvalitní obsah není jen o pouhém plnění slov, ale snažíte se vytvářet obsah, které je relevantní k vaším čtenářům/zákazníkům, které chcete na své stránky přivést.

Zpět do obchodu