Slovník pojmů, Strana 5

. 2 3 4 5 A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V W X Y Z

Kanonický odkaz

Kanonický odkaz (canonical link), je HTML element, který informuje vyhledávače o preferované verzi webové stránky.

Klíčové slovo

Klíčové slovo, v angličtině "keyword", je slovo nebo slovní spojení, které uživatelé zadávají do vyhledávače, když hledají informace na internetu. Jedná se o slova, která nejlépe vystihují obsah webu, produktu nebo služby.

Konkurence

V SEO kontextu se konkurence obvykle týká webových stránek, které se umisťují na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání (SERP) na stejná klíčová slova jako váš web.

Konverze

Konverze je v online marketingu termín, který označuje úspěšné splnění určité akce návštěvníkem webové stránky.

Link juice

Link juice je termín používaný v oblasti SEO (optimalizace pro vyhledávače), který označuje hodnotu nebo autoritu, kterou webová stránka získává prostřednictvím odkazů (linků) z jiných stránek.

Logo

Logo, z řeckého "logos" (slovo, řeč, zákon, pojem), je grafické ztvárnění obchodní značky. Slouží k vizuálnímu odlišení značky od konkurence.

Mangools

Mangools je slovenský SEO nástroj, který slouží k optimalizaci webových stránek. Nabízí řadu funkcí, které vám pomohou zlepšit pozice ve výsledku vyhledávání.

Marketing miner

Marketing Miner je český SEO nástroj určený pro marketéry a SEO specialisty, kteří chtějí pomocí dat vylepšit optimalizaci svých webových stránek pro vyhledávače (SEO).

Měřitelné výsledky

Měřitelné výsledky jsou konkrétní a kvantifikovatelné výstupy, které lze sledovat a hodnotit. V kontextu marketingu a byznysu zahrnují například nárůst prodeje nebo počet nových zákazníků.

Meta description

Meta description je krátký text, který shrnuje obsah dané webové stránky. Funguje jako jakási upoutávka.

Nefunkční odkaz

Nefunkční odkaz, často označovaný jako "mrtvý odkaz" nebo "dead link," je hypertextový odkaz na webové stránce, který nevede k cílovému obsahu.

Nerelevantní klíčová slova

Jedná se o klíčová slova, která nejsou spjata s vaším podnikáním.

Nike

Nike, Inc. je americká společnost se sídlem v Beavertonu v Oregonu, která se zaměřuje na design, vývoj a marketing sportovního oblečení, obuvi a doplňků.

Nofollow

Atribut nofollow je pokyn pro vyhledávací roboty, aby nedorazily na odkazovanou stránku. Používá se v HTML kódu a vztahuje se ke konkrétním odkazům.

Obchod

Obchod v širším slova smyslu představuje ekonomickou činnost směny zboží a služeb za peníze.

Objem hledání

Objem hledání klíčového slova v SEO udává počet vyhledávání daného klíčového slova ve vyhledávači za určité časové období, obvykle za měsíc.

Obsah

Kvalitní obsah je takový, který přináší užitek cílové skupině a splňuje její potřeby a očekávání.

Odkaz

Hypertextový odkaz, zkráceně hyperlink, je propojka mezi dvěma webovými stránkami.

Off-page

Off-page SEO, zkráceně pro zahrnuje všechny aktivity, které se provádí mimo webovou stránku a ovlivňují její pozice ve vyhledávačích.

On-page

On-Page SEO je soubor technik a strategií, které se zaměřují na optimalizaci jednotlivých stránek webu pro vyhledávače. Jedná se o ty faktory, které jsou "vidět na první pohled".

Online marketing

Online marketing je proces propagace produktů nebo služeb prostřednictvím internetu.

Optimalizace

SEO optimalizace (Search Engine Optimization) je proces zlepšování viditelnosti a pozice webových stránek ve výsledcích vyhledávačů, jako je Google.

Optimalizace pro vyhledávače

Optimalizace pro vyhledávače, zkráceně SEO je soubor technik a strategií, které se používají ke zlepšení viditelnosti webových stránek ve výsledcích vyhledávání (SERP).

Organická návštěvnost

Organická návštěvnost je neplacená návštěvnost webové stránky, která pochází z neplacených (organických) výsledků vyhledávání ve vyhledávačích, jako je Google, Seznam.cz, Bing atd.

Organizace

Organizace je formální skupina lidí se společnými cíli, kteří spolupracují na jejich dosažení.

Nahoru
208 položek celkem
Zpět do obchodu